Topics duurzaamheid, design, innovatie en merkidentiteit centraal op eerste dag Packaging Innovations

Topics duurzaamheid, design, innovatie en merkidentiteit centraal op eerste dag Packaging Innovations

We staan aan de vooravond van een nieuwe editie van Packaging Innovations. Een editie waar met veel aandacht naar wordt gekeken. Het hoogwaardige kennisprogramma, waar het event altijd om bekend staat, puilt op 17 november letterlijk uit. Aan sprekers geen gebrek, waarbij vrijwel alle painpoints, trends en ontwikkelingen in de markt op woensdag 17 november al aan bod komen.

Business, People, Planet

De aftrap van een nieuwe editie kent het thema ‘Business, People, Planet’ en wordt mede mogelijk gemaakt door Mezzo. Als moderator Rijk van Korlaar laat hij zich verrassen door Generous Minds, Pieter Pot en Philips. “Ik luister graag naar de verschillende verhalen die in de drie sessies aan bod komen. Wetende dat er door voortschrijdend inzicht morgen de logische routes van vandaag, onlogische routes kunnen worden”, aldus van Korlaar. Rustig wakker worden is niet mogelijk tijdens de sessie ‘Lullen & Poetsen: innovation and design for sustainable packaging’ van Generous Minds. Pieter Pot gaat vervolgens in op een nieuw circulair verpakkingsmodel en Philips neemt je mee in ‘the journey to (more) sustainable packaging’.

Beïnvloed consumentengedrag met out of the box design thinking

FONK media heeft zich voor het derde editie op rij verbonden aan Packaging Innovations en presenteert op 17 november bij Taets Amsterdam een sprekersprogramma waarin out of the box denken, sustainability en in het verlengde daarvan commercieel succes centraal staan. FONKs hoofdredacteur Nicolette Hulsebos zal deze middag hosten, maar wordt hierin bijgestaan door de experts van D8 (Graham Sturt), Holie (Valentijn van Santvoort), Gardeners (Maira Evers) en Chris Out. Profiteer van de take-aways die worden meegegeven om het consumentenbedrag te beïnvloeden.

Hoe ziet de ‘shopper’ er in 2025 uit?

ISMI, het grootste business-to-shopper platform, strijkt neer met het event Shopper Marketing Update Live! neer in Taets. Onder het thema ‘Shopper 2025’ zal moderator Jurgen Mohr van Brompton Road specialisten vanuit verschillende invalshoeken op het podium verwelkomen. Andy Austin (The Industrious) gaat in op ‘creative use of new technologies to influence shopper behaviour’, Dirk van Eunen van Kega gaat in op de digitale transitie op de beursvloer. Co-founder van GetEase, Ilona van Wegen (ex-Google en ex-Heineken) neemt je vervolgens mee in de wereld van Google en Martin de Munnik (Neurensics) geeft je vanuit neuromarketing optiek inkijk in het effect van een verpakking op de prijs.

Packaging Innovations vindt op 17 & 18 november 2021 plaats in Taets Amsterdam. Abonneer je op de nieuwsbrief en volg de socials om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen.

Deel dit bericht

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Scroll naar top