The Box tovert in tijden van corona glimlach op de mond middels brievenbusblik

The Box tovert in tijden van corona glimlach op de mond middels brievenbusblik

The Box bestaat al sinds het einde van de vorige eeuw en is altijd een zeer gewaardeerde exposant van Packaging Innovations. Sympathie staat voorop én dit sluit mooi aan op het brievenbusblik waar The Box al jarenlang over beschikt. De afgelopen maanden krijgt het brievenbusblik pas echt de waardering die het verdient. Wij spraken met Tony Veer, CEO van The Box: “In deze tijd zie je ondernemers naar creatieve oplossingen zoeken”.

Crisis ombuigen naar kansen

“Een geslaagd idee kan vaak uit toeval voortkomen. Zo beschikken wij al jarenlang over de genoemde brievenbusblikken, maar juist dit fraaie materiaal is in deze periode uiterst geschikt om per post een verpakte attentie naar consumenten, medewerkers, relaties en zorgverleners te sturen”, aldus Tony. Die hierna nog vervolgt: “Het brievenbusblik kan als mooi marketinginstrument dienen, is duurzaam, maar biedt tegelijkertijd ook productbescherming”.

 

“Wij hebben de corona-crisis altijd vanuit een strijdvaardige houding benaderd. Mijn glas is half vol, en zo niet: dan vraag ik waar de kraan is. Desondanks is de pandemie niet onopgemerkt aan ons voorbijgegaan. Maar ondanks de impact die de crisis heeft gehad op de economie, kunnen wij stellen dat we er vooralsnog zonder al te veel kleerscheuren doorheen komen”, sluit Tony af.

Voldoende voorraad essentieel

De verpakkingsindustrie heeft te kampen met materiaal schaarste. Iets wat voortvloeit uit de crisis, waarbij producties zijn stilgelegd, fabrieken zijn gesloten en leveringen langer duren. Tony geeft aan achteraf blij te zijn dat zij altijd al voldoende materiaal op voorraad hebben. “Uiteraard is het achter mooi wonen. Maar hebben hierdoor geen hinder ondervonden met de lange leveringstijden. Achteraf ben ik daar natuurlijk enorm blij om, tegelijkertijd is dit wel onze kracht. Wij hebben een ruim assortiment platte blikken direct op voorraad, welke we direct kunnen personaliseren, stickeren en van een label kunnen voorzien”.

Waarom deelnemen aan Packaging Innovations?

The Box is als trouwe exposant al enkele edities lang aanwezig op Packaging Innovations. Ze hebben de ‘verhuizingen’ meegemaakt en zijn ook blij dit jaar weer terug te keren naar de creatieve broedplaats Taets Art & Event Park in Amsterdam. Tony vult aan: “In het verleden hebben wij altijd met veel plezier deelgenomen aan het verpakkingsevent. De combinatie wat gebracht wordt met het aanbod in exposanten de geselecteerde bezoekers sluit goed bij ons aan. Wij kijken dan ook uit naar 18 & 19 november 2020”.

Wat kan de bezoeker van jullie verwachten?

Blikken zijn niet alleen functioneel, maar creëert door zijn bijzondere uitstraling een meerwaarde. Tony vult hierop aan: “De glimlach die wij op dit moment op de mond toveren bij ontvangers, die glimlach willen wij terugzien op Packaging Innovations. Wij willen actief meedenken met de inkopers, brand owners en marketeers, die altijd goed vertegenwoordigd zijn. Hoe kunnen wij voor een bepaald merk een blik op maat maken. De ideeën hebben we, nu alleen de nieuwe contacten nog. Bij deze nodigen wij dan ook iedereen van harte uit om met ons te brainstormen over een gepersonaliseerd blik op maat”.

Deel dit bericht

Scroll naar top