beïnvloed het koopgedrag van consumenten

Dat verpakkingen een belangrijke rol spelen in het aankoopproces van de consument is niets nieuws. Uiterlijk en functionaliteit zijn hierbij van essentieel belang. In het schap is het een uitdaging om extra waarde toe te voegen aan je product.  Een product moet een verantwoord verhaal overbrengen en tegelijkertijd verleidelijk zijn. Wat triggert jouw consument en hoe vertaal je dat naar de verpakking? 

En wat te denken van het veranderende retaillandschap? Zijn er aanvullende eisen voor het snelgroeiende direct to consumer kanaal? Wat brengt de toekomst en hoe speel je daar als brand owner op in? 

wat kom je te weten in het retail lab?

De eerste indruk is cruciaal, zeker als je bedenkt dat consumenten steeds gemakkelijker overstappen naar een ander merk. Hoe val jij op en zorg je er tegelijkertijd voor dat het product voldoet aan de eisen van retailer en consument? Bezoek onze laboranten in het retail lab en ontvang insight tips over de nieuwste toonaangevende innovaties, waarmee je je onderscheidt in het (digitale) schap.

Neem een kijkje in de andere labs

Design

Green

Material

Scroll naar top