Probo: focus op digital print & fulfilment

Probo maakt op 18 & 19 november 2020 haar debuut op Packaging Innovations. Probo biedt een service aan ondernemers die waarde toevoegen in print; met de focus op digitale print & fulfilment. Jordy de Jong, Customer Succes Manager van Probo, laat vanuit het hoge Noorden weten hoe Probo met de huidige coronacrisis omgaat en waarom zij bij het debuut gelijk hebben besloten om event partner te worden van Packaging Innovations.

In tijden van crisis maak je een verschil

Jordy de Jong: “We willen altijd waarde toevoegen aan de business. Dat is in deze gekke tijd niet anders. Deze situatie geeft ons echter ook kansen. Hoe kun je er samen het beste van maken en zoeken naar mogelijkheden. Welke kansen ontstaan juist nú en hoe maken wij in deze crisis (samen) het verschil. Niet door eisen te stellen, maar door te overleggen met onze relaties creëren we een basis voor de tijd na deze crisis.”

 

“Natuurlijk is het ook voor ons ook lastig, want hoe gaan we hier als bedrijf mee om? Welke keuzes  maak je voor je team, hoe ondersteun je je klanten én zorgen we dat ook Probo zo goed mogelijk uit deze situatie komt? Er is – letterlijk – dag en nacht gewerkt om hier de productie draaiende te houden en aan te passen aan de maatregelen. Dat ging zeker niet vlekkeloos, maar we hebben onze draai gevonden. De komende tijd blijven we ook verschillende services en producten (door)ontwikkelen. Zo blijven we werken aan manieren om het werk voor de klant gemakkelijker te maken en waarde toe te voegen aan hun business. Als ondernemers samen de schouders eronder, zoals we gewend zijn, juist nu!”

Debuut

Probo pakt bij haar debuut op Packaging Innovations direct groots uit met een event partnership. “We zijn ons al een aantal jaren aan het verdiepen in de packaging industrie en hebben sinds de introductie van de onze label productielijn een flinke groei doorgemaakt. Bij de vorige editie in 2018 ontbraken we nog, maar dit is het perfecte moment om ons te positioneren als partner voor deze industrie”, laat Jordy weten.

“We zijn op zoek naar design, innovaties en duurzaamheid. Dat is direct de reden waarom wij in dit event geloven. De doelgroep spreekt ons enorm aan en het event laat al jarenlang een sterke ontwikkeling zien. Tijdens de komende editie willen wij de digitale mogelijkheden van met name digital labelling in combinatie met de lasersnijders onder de aandacht brengen. Het biedt flexibiliteit en reduceert verspilling door on demand productie. Bijvoorbeeld om zich te onderscheiden met regionale marketing, retailacties of het ondersteunen van seizoensgerichte promoties.”

Deel dit bericht

Scroll naar top