Sleeves, meer dan alleen een eyecatcher in het schap

Beschrijving

28 september 2015

De samenwerking tussen Eshuis, Heineken en Rivièra laat zien dat creatieve verpakkingsconcepten zorgen voor een extra merkbeleving op evenementen.

Dat sleeves op ludieke manieren kunnen worden ingezet, werd al eerder duidelijk. Echter, sleeves inzetten als tool voor een wedstrijdpoule tijdens het WK rugby is nieuw! Samen met Heineken en Flourish Creative UK werden speciale wedstrijdflessen ontworpen waarmee Heineken gasten de wedstrijden konden voorspellen.

Bij binnenkomst in de exclusieve Heineken bar werden gasten verrast door een opvallende Heineken ster, met daarin unieke Heineken flesjes van alle spelende landen. De gastvrouw vroeg de gast welk van de twee teams zou winnen en de gasten namen de fles van het land waarvan zij dachten dat het zou winnen.

Na de wedstrijd is het tijd om de winnaar van de voorspellingen bekend te maken. Op alle WK-flessen worden de namen van de gasten geschreven. De winnaar ontvangt een gesigneerde WK rugbybal met handtekeningen van alle rugbylegendes.
Bovendien ontvangen de andere gasten een Heineken tas met een iconisch Heineken glas en hun eigen fles. Na de wedstrijd kunnen de gasten de herinnering aan deze prachtige wedstrijd mee naar huis nemen.

Dit is het verhaal van hoe een gepersonaliseerde fles niet meer alleen een verpakking is; het is onderdeel geworden van een herinnering.

Media

Deel op Social Media

Scroll naar top