De Schutter’ Neroc (DS-N) ondersteunt brand owners en private labels om hun producten sneller op de markt te brengen en hun merkervaring te perfectioneren. Dit vanaf een conceptuele fase tot en met een productlancering.
➣
DS-N ondersteunt internationale en lokale brand owners met creatief ontwerp, artwork & prepress services en colour management; op deze manier kunnen brandowners hun branding versterken en hun merkenportefeuille verder automatiseren.
➣
Daarnaast levert DS-N technologie om grafische processen te stroomlijnen en automatische contentgeneratie mogelijk te maken. Dit omvat workflow automatisering, online validatie en asset-centralisatie.
➣
Projecten worden beheerd in een gecentraliseerd platform om de opleveringstermijnen te optimaliseren, flexibiliteit op te vangen en transparantie te verhogen.
➣
Als gevestigd verpakkings- en marketingcommunicatiebureau met 75 jaar ervaring, onderhoudt DS-N een breed portfolio binnen Food & Beverage, verzorgings- en hygiëne producten, Homecare, met een specialisatie in Snoepgoed, Snacks, dierenvoeding en medicijnen, in 195 landen wereldwijd.